Propunem strategii personalizate de HR pentru fiecare client în parte în funcție de profilul companiei sale.
Serviciile noaste includ:
- Auditul dosarelor de personal.
- Gestionarea dosarelor de personal● întocmirea contractelor de muncă
● întocmirea actelor adiționale
● întocmirea deciziilor de încetare contract - Elaborarea și întocmirea fișelor de post
- Întocmirea criteriilor de evaluare a performanțelor profesionale
- Actualizarea periodică a dosarelor de personal, conform prevederilor legale● actualizarea informațiilor privind Casa de asigurari sociale de sănătate
● persoane aflate în întreținere
● persoane coasigurate
● realizarea altor venituri etc - Calculul corect și eliberarea adeverințelor de vechime
- Întocmirea documentației pentru obținerea indemnizației de creștere si îngrijire copil
- Întocmirea documentatiei pentru concedieri individuale și concedieri colective
- Întocmirea, administrarea și completarea registrului de evidență al salariaților(REVISAL)
- Actualizarea retroactivă şi corecterea greşelilor înregistrate în Registrul de evidenţă a salariaţilor.
- Gestionarea relațiilor cu ITM / Casa de Sănătate / Casa de Pensii
- Generarea de rapoarte privind structura personalului: turnover angajaţi, funcţii, membri de familie etc
- Simulări globale ale costurilor salariale
- Salarizare● preluarea şi analizarea procesului intern de salarizare
● prelucrarea documentației primită de la societate( pontaj, liste prime, certificate medicale, cereri de concediu odihna ,fara plata, etc)
● întocmirea listelor de avans
● întocmirea statelor de salarii
● întocmirea borderoului cu tichetele de masa care sunt distibuite salariatilor
● întocmirea fișierelor de încărcare plăți bancare
● întocmirea adeverințelor de sănătate
● întocmirea adeverințelor de venit(tip fișă fiscală)
● întocmirea și depunerea Declarației 112
● întocmirea și depunerea Declarației 205 privind veniturile anuale realizate de salariați
● întocmirea și depunerea de adrese pentru recuperare sume de la Casa de Asigurari Sociale de Sănătate / Casa de Pensii
● urmărirea recuperării sumelor de la Casa de Asigurari Sociale de Sănătate
● întocmirea fluturașilor de salariu și transmiterea lor
● generarea rapoartelor salariale detaliate pe centre de cost, departamente, etc
● calculul şi gestionarea datelor necesare plăţii taxelor şi contribuţiilor către autorităţi